De beste minnene skapes sammen!

Carefree, True blue, The Blue Lions eller bare KTBFFH. Bli med oss i den offisielle norske supporterklubben til Chelsea FC - som vi har en unik billettavtale med.

Velg ditt
medlemskap

Familie

750,-

*Faktureres årlig - må være i samme husstand. Gjelder inntil 2 voksne + 4 barn
Billettavtale med Chelsea FC
Chelsea Chat (per post)
Chelsea Chat (digitalt)
Rabatt på PL Viaplay (via Allente)
Delta på CSN konkurranser og arrangementer
Kjøpe hotell- og billett fra Ving
Tilgang til Facebook gruppe
Populær

Hovedmedlem

350,-

*Faktureres årlig
Billettavtale med Chelsea FC
Chelsea Chat (per post)
Chelsea Chat (digitalt)
Rabatt på PL Viaplay (via Allente)
Delta på CSN konkurranser og arrangementer
Kjøpe hotell- og billett fra Ving
Tilgang til Facebook gruppe

Digitalt medlem

250,-

*Faktureres årlig
Billettavtale med Chelsea FC
Chelsea Chat (digitalt)
Rabatt på PL Viaplay (via Allente)
Delta på CSN konkurranser og arrangementer
Kjøpe hotell- og billett fra Ving
Tilgang til Facebook gruppe
Chelsea Chat (per post)

Viktig informasjon

Vi har samarbeid med Rubic på medlemsregisteret. Her kan medlemmer administrere medlemskap, betale kontingent, bestille kampbilletter etc. Dette styres gjennom en app, Rubic Connect, som kan lastes ned fra Google Play eller App Store.

Ofte stilte spørsmål ved kjøp av billetter

Vi er veldig stolte over billettordningen vår med Chelsea FC, som ble etablert med Chelsea i 2009/10- sesongen, og er et tilbud til medlemmer av Chelsea Supporters Norway (CSN) som har tilknyttet Chelsea membership/supporter number, knyttet opp til CSN-medlemskapet sitt.
Hvilken regler gjelder ved billettordningen?

- Gjelder kun medlemmer av Chelsea Supporters Norway som også har et aktivt og registrert medlemskap i Chelsea FC (heretter kalt "CFC"). Dette er gjerne kalt "Supporter number" på din side i CFC. CFC medlemskapet må være registrert i både CSN og CFC ved påmelding av billett. Historisk sett er siste mulighet for å registrere sitt CFC-medlemskap i CSN 1. desember. Dette kan avvike og CFC sin stemme trumfer alt om det skulle være tvil.

-  "Første mann til mølla"-prinsippet gjelder ved påmelding, gitt at alle krav til medlemskap og eventuelle lojalitetspoeng er oppfylt.

-  Lojalitetspoeng: Ved enkelte kamper kreves lojalitetspoeng fra CFC for å kjøpe billett gjennom CSN. Lojalitetspoengene dine vil stå på din side hos CFC. Lojalitetspoeng vil i hovedsak benyttes til såkalte toppoppgjør i England og Europacupkamper samt lokaloppgjør. Dette vil etter beste evne bli opplyst om ved påmelding på min side i CSN. Les mer om lojalitetspoeng her: https://www.chelseafc.com/en/loyalty-points- Ved noen tilfeller endrer CFC kravet til Lojalitetspoeng etter at vi har sendt inn vår bestilling. Dette er noe som står utenfor vår kontroll, og slike bestillinger vil vi refundere i sin helhet.- Billettkjøp via CSN gir lojalitetspoeng på samme måte som ved kjøp via CFC.

- Påmeldingsgebyr: Det tilkommer påmeldingsgebyr pr. billett ved bestilling. Gebyret inkluderer CSN administrasjonsgebyr ved bestilling samt andre utgifter som kan oppstå. I praksis kan prisen avvike noe fra det som står oppgitt i pund (£) på billetten. Fra sesongen 24/25 må det bestilles både billett samt påmeldingsgebyr på min side. Dette kan oppleves som litt tungvint, og til deres info er vi i dialog med utvikleren om å få dette i som en samlepris.

- Dersom medlemmet bestiller billetter til kamper uten at ovennevnte kriterier er oppfylt, vil medlemmet ikke få refundert påmeldingsgebyret.


Hva er prisen pr. billett fra CSN til medlem?

- Billettprisene fastsettes av Chelsea FC og vil variere etter motstander.
- Hjemmekamper: Fra kr. 700,- + påmeldingsgebyr- Bortekamper: Fra kr. 410,- + påmeldingsgebyr
- Påmeldingsgebyr: Prisen inkluderer CSN administrasjonsgebyr ved bestilling samt andre utgifter som kan oppstå.

I praksis kan prisen avvike noe fra det som står oppgitt i pund (£) på billetten.

Når får jeg tilbakemelding om jeg har fått billett?

Tilbakemelding kommer ca. 4 uker før kamp, og billetten får du ca. 1 uke før kamp. Vi opplever at medlemmer etterspør status utenfor gitte tidspunkter. Vi sender info fortløpende ut per mail. Så det er veldig viktig at e-post adresser er lagt inn i riktig på din side på chelsea.no

Hva skjer om kampen flyttes?

CSN får også mulighet fra CFC å avbestille om kampen flyttes, da vil det komme en egen e-post fra billettansvarlig.

Kan jeg bestille billetter til Chelsea Women-billetter?

Det er dessverre ikke mulig å bestille Chelsea Women-billetter via CSN, og dette gjøres direkte til CFC. Se link: https://www.chelseafc.com/en/chelsea-womens-ticket-guide

Kan jeg bestille handikap-billetter via CSN?

Det er dessverre ikke mulig å bestille handikap-billetter via CSN, og dette gjøres direkte til CFC. Se link: https://www.chelseafc.com/en/faqs-disabled-supporters-https://www.chelseafc.com/en/faqs-disabled-supporters-

Hva skjer dersom billettkjøpet blir misligholdt?

Ved brudd på dette kan CSN miste billett-tilgangen og du risikerer å bli personlig straffeforfulgt. Ta kontakt med billett@chelsea.no hvis du er usikker på noe rundt dette. Bortekamp-billetter må hentes ut med gyldig ID på kampsted, og det er dumt om billetten står i noen andres navn.

Finnes andre muligheter å skaffe billett på?

Ja, samarbeidspartneren vår, Ving, tilbyr fotballpakker (hotell og billett) som kan passe om du ikke er medlem i CFC eller ønsker en tryggere ramme for din bestilling, les mer her: www.ving.no/chelsea