Chelsea Supporters Norway inngår avtale med Rubic
CSN gjør endringer i medlemsregisteret og forenkler innmeldinger og fornying for våre medlemmer.
Etter mange år med et medlemsregister skapt av en av våre egne har styret i CSN vedtatt å inngå et samarbeid med den eksterne leverandøren Rubic. Rubic tilbyr softwareløsninger og support, og vil stå bak vårt nye medlemsregister.
Rubic ble valgt som den beste tilbyderen blant flere alternativer, og styret vil takke Christian Sakshaug for hans kompetanse og bistand i den møysommelige prosessen.
Det nye medlemsregisteret gir blant annet mulighet for årlig autotrekk av kontigenten dersom medlemmer ønsker det, noe vi har inntrykk av, da svært mange har etterspurt dette.
Dette vil også kunne bidra til å stabilisere medlemstall, så vi i styret oppfordrer medlemmer til å velge dette alternativet. Chelsea Supporters Norway vil rette en stor takk til Kristian Nybakk for den enorme jobben han har gjort med medlemsregisteret alle disse årene, og jobben han fortsatt gjør med tekniske løsninger for supporterklubben